Redactie
Redactie Boodschappen 19 jan 2015
Leestijd: 1 minuut

Amsterdammers organiseren eerste supermarkt-disco

Een stronk broccoli, een zak pasta, twee pakken melk en o-ja, wc-papier. Het is voor veel mensen hoe een rondje supermarkt eruit ziet, en behalve de ‘gezellige’ achtergrondmuziek wordt het boodschappen doen niet veel spannender dan dat. Of toch niet…?

Naar aanleiding van een tweet van presentator Valerio Zeno besloten Joost Aartsen, Dirk Minnebo, Max Paper en Luna Huijgen dat het tijd werd voor een avond disco-boodschappen. Ze staken de koppen bij elkaar en op vrijdag 6 februari gaat het voor de eerste keer plaatsvinden.

Aartsen, die eerder het tomatengevecht op de Dam organiseerde, vindt het een mooie uitkomst: “Ik vind boodschappen doen ontzettend saai, en hier moeten we samen wat aan doen. We gaan groots uitpakken met discoballen en een dj-booth. It’s time to get funky”, aldus Parool.nl.

Waar het evenement zal worden georganiseerd is nog niet duidelijk, wel hebben op de Facebook-pagina ruim achtduizend mensen aangegeven te willen komen. Dit komt onder andere doordat Giel Beelen er aandacht aan besteedde in zijn radioshow. Houd de pagina in de gaten voor meer informatie.

Wij moesten meteen denken aan deze eerste reclame van Harry Piekema voor Albert Heijn. Zal het er zo uit komen te zien?

Foutje gezien? Mail ons! Jouw feedback maakt Culy nóg lekkerder.

Dagelijks de lekkerste recepten in je inbox 🥘

Een mail waar het water je al van in de mond loopt.