Erotische campagne van Weight Watchers (!) wint prestigieuze reclameprijs

Culy 3 dec 2012 Inspiratie

Bij Weight Watchers denken wij: afvallen, dieetclubjes, en Jessica Simpson. Erotische beelden komen daar niet snel bij op. Toch dacht de Franse tak van het dieetbedrijf daar anders over: zij lanceerde een zeer bijzondere reclamecampagne én won daar een prestigieuze reclameprijs mee.

De befaamde Europese Epica Award, alleen voor de allerbeste advertenties, werd gegeven aan reclame agency Fred & Farid uit Parijs, die deze campagne bedachten. De foto’s werden gemaakt door de beroemde modefotograaf Rankin. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat, blijkt nu.

Wij associëren de (overigens prachtig gemaakte) beelden niet direct met afvallen. Wat jullie?

enhanced-buzz-wide-9047-1354303796-3enhanced-buzz-wide-9110-1354303944-2enhanced-buzz-wide-10106-1354303762-5enhanced-buzz-wide-24196-1354303818-9enhanced-buzz-wide-24279-1354303630-3enhanced-buzz-wide-24317-1354303760-5

Reageer op artikel:
Erotische campagne van Weight Watchers (!) wint prestigieuze reclameprijs
Sluiten