Nieuw mineraalwater merk met een mooi doel: MARIE-STELLA-MARIS

Culy 10 dec 2012 Drinken

MARIE-STELLA-MARIS is een nieuw merk mineraalwater met de ambitie om schoon drinkwater beschikbaar te maken voor iedereen, overal. We like!

Het merk werd vorig jaar opgericht door Patrick Munsters (voorheen creatief directeur en mede-eigenaar Scotch & Soda) met de gedachte om een wezenlijke bijdrage te leveren aan één van de meest essentiële levensbehoeften; toegang tot schoon drinkwater.

De flessen worden lokaal gebotteld, om zo transport over lange afstanden en daarmee de belasting op het milieu te beperken. Wanneer je MARIE-STELLA-MARIS water drinkt, deel je water. Per fles komt namelijk 15 procent van de bruto-winst ten goede aan drinkwaterprojecten. “Samen zijn we groot en kunnen we veel meer bereiken dan alleen”, aldus het merk. Op deze manier wil MARIE-STELLA-MARIS gezamenlijk een wezenlijke bijdrage te leveren aan schoon drinkwater voor iedereen, overal. De bijdrage van elke fles die op dit moment verkocht wordt, komt ten goede aan het project in Mweteni, Tanzania. Bij de realisatie van dit project kunnen circa 1900 mensen rekenen op verbeterde toegang tot schoon drinkwater.

Vanaf deze week start het merk met een grote campagne; hiermee willen ze bij zoveel mogelijk mensen het bewustzijn creëren hoe eenvoudig delen kan zijn. Fashion foto- en videograaf Annemarieke van Drimmelen regisseerde bijvoorbeeld een reeks prachtige tv-Commercials; korte zwart-wit films die verhalen vertellen van mensen uit verschillende steden; Parijs, Rome, Amsterdam en New York.

Het mineraalwater is verkrijgbaar bij Albert Heijn, Jumbo, C1000 en Plus supermarkten en bij een groot aantal BP-tankstations. Er zijn twee verschillende formaten te koop: een 1L fles voor €0,59 en een 0,5L fles voor onderweg voor €0,39. Meer informatie: www.marie-stella-maris.com.

Reageer op artikel:
Nieuw mineraalwater merk met een mooi doel: MARIE-STELLA-MARIS
Sluiten