Redactie
Redactie Inspiratie 15 mei 2013
Leestijd: 1 minuut

Gefaald restaurant uit Gordon Ramsay’s programma draait door op social media

Wat gebeurt er als boze restauranteigenaren op Facebook gaan reageren op negatief commentaar van gasten? Het kan goed gaan, maar het kan ook slecht aflopen. Dat gebeurde bij Amy’s Baking Company Bakery Boutique & Bistro, een Amerikaans restaurant in Arizona.

De zaak stond onlangs centraal in het programma van Gordon Ramsey, Kitchen Nightmares, waarin de felle Britse chef slechtlopende horecazaken onder handen neemt.

De aflevering was op z’n minst opvallend te noemen. Gordon verliet het restaurant namelijk nadat de twee eigenaren totaal niet mee wilden werken. Maar hoe de eigenaren van het restaurant deze week op social media reageerden op alle negatieve commotie, ging alle perken te buiten…

De aflevering van Gordon Ramsey’s Kitchen Nightmares:

De eigenaren (Samy and Amy Bouzaglo):

enhanced-buzz-24876-1368535535-12 (1)

En toen begon alle negativiteit op Facebook. Veel mensen reageerden negatief op de eigenaren en hun restaurant, maar de twee gingen er keihard en kinderachtig op in. Oeps.

enhanced-buzz-15931-1368534988-16

… en het werd erger en erger:

enhanced-buzz-15868-1368534991-8enhanced-buzz-23090-1368534993-1enhanced-buzz-23093-1368534993-3enhanced-buzz-23101-1368534991-6enhanced-buzz-26716-1368534989-2enhanced-buzz-29295-1368534990-9enhanced-buzz-29317-1368534994-16enhanced-buzz-15839-1368534994-5

In het laatste bericht op de Facebook pagina van het restaurant wordt gesteld dat ze zijn gehacked. Of dit echt klopt, of dat het gewoon een laatste poging is om de zaak te redden, is nog niet bekend.

Obviously our Facebook, YELP, Twitter and Website have been hacked. We are working with the local authorities as well as the FBI computer crimes unit to ensure this does not happen again. We did not post those horrible things. Thank You Amy &Samy”

Dagelijks de lekkerste recepten in je inbox 🥘

Een mail waar het water je al van in de mond loopt.